top of page

Eventi kao jedan od PR alata


U uvjetima sve veće konkurencije i sve većeg utjecaja na potrošače kroz različite kanale, tradicionalna promocija polako prestaje pružati prednosti. Koristeći homogene alate, tvrtke sve teže uspiju iznenaditi potrošače s uobičajenim pristupima te se ubrzano gube učinkovitost pa se aktivno traže novi načini uključivanja potrošača u komunikaciju. Event marketing, jedno je od područja marketinga, posebice tržišnih komunikacija, koje se sve češće odabire upravo zbog odličnih rezultata.

Glavna razlika između event marketinga i drugih marketinških alata je da se ciljna publika poistovjeti te uroni u atmosferu tvrtke ili marke, kao i formiranje potrošačkog iskustva, podržanog pozitivnim emocijama, na taj se način jača imidž tvrtke, njenih proizvoda, usluga i brendova. Zadaća event marketinga je svaki pa i tipičan događaj pretvoriti u događaj koji će sudionici dugo pamtiti.

Uz navedene, ostali ciljevi event marketinga su prenijeti ciljnoj publici filozofiju poslovanja i vrijednosti tvrtke; informirati potrošače o novostima tvrtke (novi proizvod ili usluga); povećati  prepoznatljivost tvrtke i/ili proizvoda; izdvojiti se od konkurenata; povećati i ojačati lojalnost potrošača; izgraditi emocionalnu vezu između tvrtke i ciljane publike; podsjetiti potrošače na tvrtku, njene proizvode, usluge i marke; skrenuti pozornost potrošača, medija, partnera i šire javnosti na značajan događaj za tvrtku (primjerice, pokretanje nove proizvodne lokacije, otvaranje podružnice u novom gradu ili obilježavnje značajne obljetnice).

Upravo smo takav event organizirali za Roplast, tvrtku čija je osnovna djelatnost izrada i ugradnja PVC i ALU stolarije, djeluju od 1994. g. te su htjeli svojih dvadest godina rada proslaviti sa svojim zaposlenicima, suradnicima i klijentima.


Što se ciljane publike tiče razlikuju se dvije vrste događaja, oni koji se organiziraju za interne potrebe tvrtke, u kojima sudjeluju zaposlenici te vanjski događaji koji se održavaju za potrošače, klijente, medije, partnere te širu javnost.

Shopping centar Pula City Mall već je prepoznat kao mjesto gdje se obilježavaju ključni događaji u kalendarskoj godini, poput Adventa, Valentinova, karnevala prilikom kojih posjetitelji uživaju u posebno osmišljenom programu, popustima te nagradnim igrama, što njihove eventa klasificira u drugu skupinu odnosno vanjske evente.


24 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page